Podinspektor/inspektor/specjalista ds. płac
Dyrektor
Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy
ul. Przyczółkowa 27A, 02-968 Warszawa
poszukuje kandydatów na stanowisko:
podinspektor/inspektor/specjalista ds. płac
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w wymiarze 1 etatu
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw w zakresie płac i świadczeń pracowniczych w szczególności:
- sporządzanie miesięcznych/jednorazowych list płac wynagrodzeń pracowników,
- rozliczenia z ZUS i Urzędem Skarbowym,
– sporządzanie deklaracji ZUS DRA jednostki oraz miesięcznych deklaracji imiennych RMUA
– zgłaszanie do ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego oraz wyrejestrowywanie świadczeniobiorców, zleceniobiorców i pracowników Ośrodka.
– dokonywanie obliczenia comiesięcznych składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne oraz na fundusz pracy, sporządzanie stosownych deklaracji rozliczeniowych i przelewów. - rozliczanie ryczałtów samochodowych oraz biletów,
- prowadzenie zbiorowego ubezpieczenia pracowników w PZU,
- wykonywanie doraźnych zadań zleconych przez przełożonego wynikających z powierzonego zakresu zadań
2. Prowadzenie spraw w zakresie księgowości:
- wykonywanie przelewów na podstawie dokumentów zatwierdzonych do wypłaty przez Dyrektora Ośrodka ( faktur, rachunków i list płac)
- prowadzenie kasy Ośrodka w tym:
– Pobieranie gotówki z rachunku bankowego do kasy na wydatki bieżące
– Odprowadzanie na rachunek bankowy wpłat gotówkowych
– Prowadzenie całej dokumentacji rozliczeniowej związanej z obrotem gotówkowym, bankowym i kasowym - sprawdzanie i zatwierdzanie rachunków i faktur pod względem formalno rachunkowym,
- dokonywanie bieżącej oceny i analizy realizacji budżetu Ośrodka i zachowanie dyscypliny finansów publicznych
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe, wymagany profil: ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja,
- staż pracy min. 3 lata na stanowisku związanym z płacami, rachunkowością i księgowością
- znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych,
- posiadanie pełni zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- posiadanie obywatelska polskiego (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby posiadające obywatelstwo polskie zgodnie z art. 11 ust 2 i 3 Ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. – tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 ze zm.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej,
- znajomość oprogramowania płacowego
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętność pracy w zespole,
- cechy osobowości: komunikatywność, sumienność, odpowiedzialność
Miejsce pracy:
Praca w budynku Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wilanów m. st. Warszawy przy ul. Przyczółkowej 27A w Warszawie. Ośrodek mieści się na parterze i 1 piętrze budynku.
W budynku mieszczą się również inne instytucje m in. Środowiskowy Dom Samopomocy oraz Biblioteka Publiczna. Budynek posiada jedną klatkę schodową oraz windę i platformę dla wózka inwalidzkiego. Budynek jest dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim.
Stanowisko pracy:
Praca związana jest z pracą z komputerem i urządzeniami biurowymi, przemieszczaniem się po budynku Ośrodka oraz po terenie dzielnicy Wilanów niezależnie od warunków atmosferycznych.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- curriculum vitae z przebiegiem nauki i pracy zawodowej,
- list motywacyjny,
- kserokopia dyplomu ukończenia studiów wyższych minimum I stopnia o kierunkach technicznych,
- kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum 3-letni staż pracy lub w przypadku pozostawania w stosunku pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia,
- kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata zamierzającego skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
Sposób i termin składania aplikacji:
Dokumenty aplikacyjne można składać:
- osobiście w sekretariacie Ośrodka,
- za pomocą poczty elektronicznej na adres: wilanow@ops.waw.pl
- pocztą tradycyjną na adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wilanów st. Warszawy ul. Przyczółkowa 27A, 02-968 Warszawa z dopiskiem na kopercie „Aplikacja na stanowisko Inspektor ds. płac”
Termin: do 10.02.2022
Plik do pobrania: