24.06.2014

Wycieczka seniorów z Dziennego Domu dla Osób Starszych do Kazimierza Dolnego i Nałęczowa

W dniu 05.06.2014r. seniorzy z Dziennego Domu dla Osób Starszych pod opieką opiekunów udali się na wycieczkę do Kazimierza Dolnego i Nałęczowa. Aura nam sprzyjała- był to jedyny słoneczny i ciepły dzień w tym tygodniu. Zwiedzanie Kazimierza Dolnego rozpoczęliśmy od spaceru po zabytkowym rynku, podziwialiśmy piękne kamieniczki, kościół farny i kościół św. Anny. Tutaj też zaopatrzyliśmy się w pamiątki, wśród których nie mogło zabraknąć kazimierskich kogutów. Po spacerze mogliśmy odpocząć na pokładzie statku ,którym odbyliśmy godzinny rejs w górę Wisły, w stronę Męćmierza i „KrowiejWyspy”.
Następnie pojechaliśmy do jednej z nałęczowskich restauracji na obiad, a po nim udaliśmy się do Parku Zdrojowego- położonego w centrum miasta, który jest oazą ciszy i spokoju. Seniorzy mogli tam ugasić pragnienie wodami mineralnymi w Pijalni Wód.

W drodze powrotnej pomimo zmęczenia dobry humor nas nie opuszczał- śpiewaliśmy ulubione piosenki i żartowaliśmy.